Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawoi zaprasza do składania ofert cenowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwota 130 000,00 złotych.
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
DO GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWOI W ROKU 2021
- ZAMAWIAJĄCY
- Zamawiającym jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawoi
z siedzibą Zawoja 1580, 34-222 Zawoja, reprezentowany przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawoi – Joannę Dyrcz
NIP: 552-14-33-224
REGON: 357009102
Adres strony internetowej: www.gops-zawoja.pl
Adres poczty elektronicznej: kadry@gops-zawoja.pl
- Osoba do kontaktów w ramach zapytania: Inspektor Marta Paleczny tel. 798823727
- Godziny pracy: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.30, piątek w godzinach od 7.00 do 13.00
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą rozeznania rynku.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Realizacja dostaw materiałów biurowych i środków czystości do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawoi w 2021 r.
- Ilości wskazane w formularzu ofertowym mają jedynie charakter szacunkowy.
- Zamówienia będą realizowane średnio raz na kwartał w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.Zamówienia będzie realizowane sukcesywnie na podstawie pisemnego zapotrzebowania, zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy drogą mailową lub zgłoszonego telefonicznie.
- Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby zamawiającego: GOPS w Zawoi, 34-222 Zawoja 1580
- Wszystkie materiały biurowe i środki czystości objęte zamówieniem muszą być produktami nowymi, oryginalnymi – wyprodukowanymi i zapakowanymi w opakowania jednostkowe lub zbiorcze przez wytwórcę zaoferowanego towaru.
- Wykonawca w cenie oferty winien zawrzeć wszystkie koszty związane z cyklicznymi dostawami (transport, rozładunek i wniesienie) do pomieszczenia w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zawoi.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę tj. załącznik nr 1 należy złożyć do dnia 19.02.2020 r. do godz. 09:00
Dopuszcza się złożenie oferty :
– w formie pisemnej na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 34-222 Zawoja 1580
– za pośrednictwem faksu 33 877 50 49 w. 24
– za pośrednictwem poczty elektronicznej kadry@gops-zawoja.pl
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem
o terminie podpisania umowy.
- KRYTERIUM WYBORU OFERT: najniższa cena
Załacznik nr 1
Formularz ofertowy:
MATERIAŁY BIUROWE
ARTYKUŁ | Cena netto | ARTYKUŁ | Cena netto |
Papier ksero A4 ryza | Zszywki 24x6mm 1op. 1000 zszywek | ||
Papier ksero A3 ryza | Spinacze 28 mm 1 op. 100 szt. | ||
Koperty małe białe C6 1 op. 1000 szt. | Zszywki No 10 1 op. 1000 szt. | ||
Koperty średnie białe C5 1 op. 500 szt. | Klej w sztyfcie 36 g 1 szt. | ||
Koperty duże A4 białe rozszerzane 1 op. 250 szt. | Korektor mysz Tipp-Ex 1 szt. | ||
Koperty białe C6 z okienkiem 1 op. 1000 szt. |
Tusz czerwony do pieczątek 25 ml 1 szt | ||
Koszulki krystaliczne A4 1 op. 100 szt | Taśma klejąca wąska przezroczysta 12mm x 20 m | ||
Kostka papierowa biała samoprzylepna 85x 85 350 kartek | Taśma klejąca szeroka 48 mm x 45 m przezroczysta | ||
Kostka papierowa mix kolor samoprzylepna 85×85 350 kartek | Zakreślacz kolorowy 1 szt. | ||
Cienkopis 1 szt | Nić (sznurek) do archiwizacji 100 g (120m) | ||
Długopis bic 1 opakowanie 10 szt. | Cienkopis 1 szt | ||
Przekładki papierowe do segregatorów A4 mix kolorów 100 szt. |
CENA ŁĄCZNIE (SUMA CEN POSZCZEGÓLNYCH ARTYKUŁÓW) : ………..
DRUKI
ARTYKUŁ | Cena netto | ARTYKUŁ | Cena netto |
Książka inwentarzowa | Lista obecności | ||
Dziennik zajęć świetlicowych | Polecenie księgowania | ||
Wniosek o urlop | Polecenie wyjazdu służbowego |
CENA ŁĄCZNIE (SUMA CEN POSZCZEGÓLNYCH ARTYKUŁÓW) : ………..
ŚRODKI CZYSTOŚCI
ARTYKUŁ | Cena netto | ARTYKUŁ | Cena netto |
Płyn uniwersalny do podłóg 5L | Papier toaletowy rolki jumbo biały opakowanie 12 szt | ||
Worki na śmieci 60L 50 szt | Ręczniki papierowe opakowanie jumbo 12 szt. | ||
Odświeżacz powietrza spray 300 ml 1 szt. | Środek do czyszczenia mebli spray 300ml 1 szt. | ||
Płyn do WC 5L | Kostka toaletowa WC | ||
Płyn do mycia naczyń 5L | Mleczko do czyszczenia duże opakowanie 1L -1szt. |
CENA ŁĄCZNIE (SUMA CEN POSZCZEGÓLNYCH ARTYKUŁÓW) : ………..
- VI. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru żadnego z oferentów. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawoi
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. - Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy cywilnoprawnej.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. - Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
- Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
– wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.